måndag 25 februari 2013

Anytec 530...:-)

Anytec-Logo-PMS646

Här är den äntligen...

Men så ny så att bilderna har fått spön och sånt tillritat i typ Photoshop. För sen kom isarna, och svårt med foto. Men har man möjlighet att klämma på den IRL så kan jag rekommendera det.
Båten ska finnas på plats på Allt för sjönmässan, och enligt senaste nytt så kan vi nog också se fram emot att se Anytec´s båtar på Sportfiskemässan!

530spffront
Anytec 530SPF.

Denna modell heter, det glömde jag nästan bort att nämna, men som sagt den heter 530SPF. En båt som är gjord för fiske, med mått som tilltalar mig.
Har ni vägarna förbi Norrtälje så har ni YahamaCenter, där kan ni kika om ni vill på 530SPF.

Längd m
5.74
Bredd m
2.10
Vikt utan motor kg
680
Hastighet knop
25 – 39
Rek. motorstyrka hk
60 -115
Antal personer
5

Framför styrpulpeten är det kastdäck som gäller, med 600liters förvaring med gasdämpade luckor.
Tycker man det är skoj att ha med sig levande bete, finns det sump och grejer också!
530spf_detail1
Ge mig denna båt, gör det nuuu!!   :)

Djupgående på 50cm. Glatt!

Dessa godbitar till båtar byggs i Lettland, förr om åren var det dock Öregrund som stod för tillverkningen. Riktiga hantverk!
530spf_detail3
Hade jag ägt en sån här båt och man stod inför denna vy med en vän, så hade jag vispat fram armen och sagt: "-välkommen upp i salongen".  Men det kanske bara är jag?!  :)

Anytec har även planer att brassa på med samma upplägg på sin 750modell. Den kommer också bli en våt dröm (*trumvirvel*). Återkommer med mer om den när den väl finns på marknaden.
anytec-750sp_8mb1750
Tänk dig en sån här, men med kastdäck, jag tror jag dör. (Anytec 750SP)

Här är det någon som tänkt till också. Planolådorna ska ju självklart ha en egen plats.  :)
530spf_detail2
Om en båt kan vara sexig, då är det här fan i mig sexigt!?   :D

Torgil, bygg precis en sån här båt till mig!   :D

_x3a4505_0
Inge plast här inte. Gediget och vackert!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar